pondělí 30. srpna 2010

Pilsner Fest 2010

Bydlím už od roku 2004 v Praze. Narodila jsem se ale v Plzni, kam dost často jezdím na víkendy za svou rodinou. Tento víkend se v Plzni konal již tradiční pivní festival v prostorách plzeňského pivovaru Pilsner Urquell a Gambrinus.

My jsme se tam společně s mým přítelem, mamky manželem a mými třemi sestrami vydali v sobotu.

já s mojí sestrou Kristýnou

Z pátku na sobotu jsem spala asi 4 hodiny, nestihla jsem se namalovat, bolela mě hlava a byla docela zima, přes to všechno jsme si to parádně užili....V poledne jsme se rozespívali s Jaroslavem Uhlířem, pak jsme viděli Tři sestry, Xindl X a na závěr skvělou šou od Nightwork. Těším se zase za rok!!! :o)


já s přítelem
Mario a moje nejmladší sestra Agátka

ségra Viktorka a festivalový pes :o)

detail naušnice


já: kabelka a pásek Guess, džíny z USA, mikina Datch
Mario: triko Tommy Hilfiger, bunda Calvin Klein, hodinky Tag Heuer

1 komentář:

  1. ďakiujem za veľmi príjemný komentár u mňa.. :) Urobil mi neskutočnú radosť.. Tak aj ja som dnes prvý krát u teba a prajem ti veľa šťastia s blogovaním! :) ps: neskutočne sa mi páčia tie rifle a tie náušničky.. :) a aj ten pes so "ségrou" :))))

    OdpovědětVymazat